min nästa vilja

   
Jag vill så gärna ta hål i naveln, tycker det är så fint! Har aldrig velat haft det förut, men oj vad jag har ändrat mig. Funderar på att önska
mig det till när jag fyller år, är ju inte så länge kvar ändå!!
 
Okej, idag då? Dagen rullade på som vanligt, följde med Viktor hem efter skolan och ungefär 30 minuter senare befann vi oss på gymmet. Jag
tränade biceps, triceps och mage och det gick väldigt bra! Skönt. Däremot går det inte alls som jag vill med löpningen längre, får såå ont i
vaderna.. Tråkigt när man inte kan ta i så mycket som man vill. Sedan har jag inte gjort så mycket, myst med familjen och umgåts med min
bror som är och hälsar på över helgen. En skön kväll. Just nu pluggar jag lite religion och taggar till match imorgon. Ha en bra helg! KRAM



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback