älsklingar

Alltså åhhååhååh, hur kär blir man inte i dessa sötisar? Vill bara få hem en liten gosis!! Mysiga valpar är verkligen det bästa som finns.
 
Idag är det onsdag och jag gjorde för första gången på någon månad ett träningspass som gick bra, wiho! Det gick ovanligt enkelt idag,
så det var jätteskönt! Följde med Viktor hem efter skolan och åt macka + myste med hans katt, sedan gick vi med upp till gymmet tillsammans.
Nuu är jag hemma och sitter jag och kollar på twilight då jag har börjat att kolla igenom allihopa igen, älskar dom filmerna!! Känner mig också
som en liten prinsessa så som jag blir ompysslad av mina föräldrar nu haha, dom är så bra♥ Nu ska jag titta vidare på filmen, KRAMAR



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback