Årsresumé del 2

1. Jag åkte ner till helsingborg då jag tittade på mina vänner + Jesper som spelade i DJ/HJ 17 läns och hade SM. // 2. Vi vann för andra gången irad finlandscupen!! Världens bästa lag, vinsten firades påvägen hem! // 3. Spexfoto i skolan. Jag och saknade Erik. // 4. Firade valborg med tjejerna, kvällen blev såååå misslyckad hahaha! Kan bara bli bättre i år. // 5. Vi hade avslutning med laget. Käk på Ågården och sedan lagfest!
 
1. Jag skaffade gymkort och kom äntligen igång med träningen på riktigt. // 2. Vi åkte på klassresa till Göteborg i 3 dagar då vi bland annat gick på Liseberg och shoppade. // 3. De sista dagarna i grundskolan, det här var på träslöjden, saknar skolan! // 4. En resa till Barcelona med spanskagruppen, så himla sköönt! // 5. Världens bästa Kevin fyllde 16 och det firade vi med fest. // 6. Tacokväll med laget.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback