Årsresumé del 4

1. Gymmade mycket och följde ofta med Hannes hem för gå-sällskap. Fick alltid gosa med hans gulliga hund. // 2. Firade Johannas 18-årsdag
med tjejerna! // 3. Haloween-helgen och fest på G. Åå vad jobbigt det var att sätta i dom där röda linserna haha! Aldrig igen. // 4. Hade
myskvällar tillsammans med bästa Vera. // 5. ÄNTLIGEN tog jag bort min tandställningen och mina tänder blev sååå raka såå.
1. Haha kolla in det här! Min sysselsättning så fort Jesper kommer hem♥  // 2. Lagfest med tjejejna, världens bästa! Hade en svinbra
kväll. // 3. Myskvällar igen, med hela tjejgänget hemma hos Johanna. // 4. Tränade mycket och spelade många innebandymatcher. //
5. Min käraste mamma hade sin födelsedag och det firade vi med släkten. // 6. Jag och Sanna kämpade med plugget, och det gick såå bra!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback