mål för 2014

Träning:
- Stanna på ungefär den vikten jag har för tillfälligt, men ersätta kroppsfettet med muskler.
- Börja träna mer kondition och försöka variera mellan intervaller och distanslöpning.
- Lära mig att trivas i kroppen. Jag har aldrig haft problem för att visa mig i bikini, att bada med vänner osv.. Jag har heller inte
problem med att ställa upp på kort eller liknande, det är mer efteråt som jag är missnöjd och vill ändra hela mig.
 
Matvanor:
- LÄRA MIG att verkligen äta grönsaker och frukter. Nu äter jag ingenting, man måste verkligen tvinga i mig det. Skäms haha.
- Tänka på mängden onyttigheter, vilket jag tycker jag gör bra nu. Däremot äter jag det när jag känner för det, och det ser jag inga fel på!
 
Skola:
- Fortsätta som jag tidigare gjort, altlid försöka prestera mitt bästa.
- Planera och börja pluggandet i tid. Detta är något jag är riktigt dålig på haha, jag stressar alltid i sista sekund.
 
Allmänt:
- Uppskatta det jag faktiskt har, och inte bara grumla över det jag inte har.
- Bli smidigare och vigare rent allmänt. Så stel som jag är nu har jag aldrig varit tidigare, kan inte sitta skräddare utan att det gör ont.
- Ha tålamod. T.ex. inom träningen, resultat tar tid, och det ska jag låta det ta.
- Var lycklig.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback