♪ ♫ nu måste vi dra ♪ ♫

    
Bilder från gårdagen. Igår följde jag med viktor hem efter skolan i 2 timmar innan pappa kom och hämtade mig. Gosade med världens mysigaste katt, innan den bet mig tre gånger i armen hahaha. FYFAN vad rädd jag blev! Kanske borde lyssna på Viktor när han säger att den inte är snäll
haha, och jag ba "neej den här älsklingen skulle aldrig bitas" och wops. Hade det iallafall skitkul!
 
Morgonen idag startade så dåligt den kunde göra. Det började med att jag försov mig en halvtimma och efter 15 minuters bussväntande fick jag
reda på att bussen hade åkt ner i diket. Så jag ringde Viktor så fick han komma och hämta mig, och där förstörde jag hans morgon också haha....
Han är sååå snäll, min räddare i nöden ♥ Nu sitter jag och skriver på en engelskauppsats, och snart börjar svenska lektionen då jag ska skriva
ett referat. Mycket plugg nu.. KRAM
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback