2 från midsommar

Jag och min superfina krans som jag och Viktor cyklade ut och plockade blommorna till haha! Resten fick kära mamma fixa, tur jag har henne!
Det känns inte som en riktig midsommar utan kransar, kransarna hör till. Samma sak tycker jag med dans runt en midsommarstång, utflykter, 5-kamp och lekar, sång till sent på kvällen och ett härligt umgänge. Jag tycker vi har förstört midsommar lite, med ungdomar som är desperata efter fester och något ställe att strosa runt på för att dricka. Egentligen tycker jag att det endast ska vara en mysig högtid då man umgås med familje-vänner och bara ha det roligt! Några av de bästa barndomsminnen jag har är helt klart från alla midsommaraftons-dagar, dem var så lyckade! Vi åkte ut på traktor och plockade blommor, barnen hade skattjakt, vi dansade och sjöng, hade fotbollsturnering och jag var sååå lycklig haha!! Snurra tillbaka tiden bara.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback