Älskade sommarlov

Jag har haft en toppenbörjan på mitt sommarlov.
 
I Torsdags hade jag skolavslutning, sedan jobbade jag till klockan 5. Direkt efter gick jag till André som tagit studenten och firade honom lite och senare på kvällen hade som sagt en del av klassen fest hemma hos Ellen! Skitroligt, det ska få göras om!
 
I Fredags tog Jesper studenten. Vi åkte till Örebro och firade honom och sedan kom lite släkt och vänner hit och firade, supermysigt!
 
I Lördags firades Sanna som har fyllt år. Vi var 10st hemma hos henne där vi pratade, lyssnade på musik, åt tårta och spelade massa spel!
 
Igår var jag med Frida hela dagen. Vi cyklade till bryggan och satt där i flera timmar. Sedan mötte vi upp Jakob och på kvällen var vi hemma hos Sanna igen med några vänner. Vi umgicks där hela kvällen och sedan tog Jakob sällskap med mig en bit hem. Haha bästa!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback