Drömställe

Där min kusin var för några dagar sen, ni ser honom på bilden längst ner till vänster och bilden i högra hörnet är en av hans egna. Jag pratade med dem om den här platsen innan de skulle resa iväg. Kommer i ihåg att ett mål innan jag dör är att bada vid ett vattenfall? Och att det skulle vara i Kroatien? JUST DÄR var dem för några dagar sen, inge avundsjuk, nejnej.... Stället heter förresten Krka.
 
Next up: Cyklar till jobbet slutar inte förns 18. Wiho... Efter jobbpasset har jag träning och sedan blir det nog bara sängdags för mig haha!
Så är livet när jag är hemma och sliter medan resten åker till Bråvalla.. Jaja, på lördag är det lagfest, ser fram emot det istället!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback