#1 innan jag dör

#1 Åka på en stor festival. SUMMERBURST säger jag bara. Ååå vill så gärna åka i år med mina vänner, men självklart är jag ett
år yngre och får inte följa med.. Ber till gud att de vill följa med mig nästa år haha, en upplevelse jag måste vara med om!

#2 Sova under bar himmel.
Att hitta ett fint och mysigt ställe, ta med sig filtar, kuddar och sovsäckar och bara vara där hela natten.
Sååå himla mysigt. Min kusin gör detta varje år med sin mamma på ett jättefint ställe, måste bjuda med mig själv någon gång haha!
 
#3 Bada med delfiner. Detta har jag velat göra så länge jag kan minnas, jag älskar delfiner. Ser så glada ut, är så fina, snälla och goa. Men
kolla på den här sötisen som jag träffade på i USA, alla sår den har gör mig så ledsen. Jag vill veta om att de har det bra innan jag gör detta.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback