#3 innan jag dör

#7 Hoppa fallskärm. Ja, jag är ju en sådan person som vill uppleva allt, och jag älskar känslan av att klara av
något som man är rädd för, det ger en sånna sjuka kickar!! Det här är ett måste. Tänk att göra det över Hawaii typ, ryser.
 
#8 Lära mig TYCKA OM grönsaker. Jag är verkligen den kräsnaste personen jag vet, jag är pinsamt kräsen. Och försöker verkligen att
testa mer olika maträtter nu, men det går lite sådär haha! Skulle kunna leva på bara kyckling, tacos och lax hela livet. Men nu SKA JAG
bli bättre på att äta grönsaker, och en dag kanske jag till och med tycker om det? Blir så irriterad när jag få pina i mig sådant medan
andra älskar att äta frukter, grönsaker och bär.
 
#9 Besöka New York. Det här är ju bara en sak man måste göra helt enkelt, tror att alla håller med mig. Vill så
gärna bara ta en liten trip till New York för en shoppingweekend med mamma typ, vad som helst!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback