#4 innan jag dör

#10 Kunna stå på händer + hjula.  Jag är såå klumpig och jag vill verkligen inte vara det haha! Senast jag skulle stå på händer vek sig
mina armar och mitt huvud fick ta smällen. Det är bara något jag vill lära mig, kan väl inte vara så jäkla svårt egentligen?! Är bara chicken.

#11 Få barn. Känner knappt att jag behöver förklara detta. Vem drömmer inte om att ha en egen liten familj i framtiden, en underbar man
och två eller tre söta små barn. Jag vill iallafall ha en liten pojke som heter Caspian, Casper eller Charlie. C C C SKA DET VARA!!
Sedan självklart en flicka också. Jag älskar barn.

#12 Bada vid ett vattenfall. Och jag vet exakt vart jag ska göra detta. Finns ett jättefint ställe i Kroatien som jag bara måste åka till.
Där finns det vattenfall överallt och jättefina berg där man får gå runt och kolla, och dessutom bada. Det är sååå vackert, titta bara:
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback