#5 innan jag dör

Jag måste börja med att varna er haha. Som jag sa tidigare finns det allt från de häftigaste till de töntigaste sakerna i denna lista.
Det är helt enkelt saker jag vill göra och det kanske inte är alls viktigt för andra personer, men för mig är de det. Det är vanliga mål.
 
#13 Äta en hel ben&jerrys själv. Har faktiskt bara ätit en b&j i hela mitt liv, och det var för en månad sedan haha!
Men det var bara en liten, nästa mål är en stor :D Haha dom är ju enorma, men sjukt vad gott det var!

#14 Vinna första pris på ett chokladhjul. Jag KAN INTE vinna på något sådant här, det är helt omöjligt. Vill inte ens veta hur
mycket pengar jag har slösat på detta, blir såå irriterad. Men någon dag, då ska jag stå där med min stora marabou choklad.
 
#15 Fånga en fisk med bara händerna. Två ord, THAT FEELING. 
 


Juliaaaaaaa

hahahahah fyfan va skön du är !!!! Dedär med fånga fisk och äta ben&jerrys får vi fan uppnå tillsammans! ;*
Loooove u! <3

Svar: hahaha fånga fisk får vi bocka av på cypern!! sjääälvklart babe, älskar dig bästa ;*
ida gravé

2014-03-17 / 13:51:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback