Frånvarande

Jag är ledsen för den superdåliga bloggningen under helgen, men jag har verkligen haft fullt upp. 
Fredag: Jag och Jesper firades av släkten. Hade en mysig kväll och åt massa gott. Jag fick pengar och en mixer
så att jag kan börja göra smoothies och liknande som mellanmål efter mina träningar. Super! 
 
Lördag: Jag och föräldrarna åkte till Örebro för att köpa en ny säng och tillhörigheter till det. Senare på kvällen fixade jag iordning mig
åkte hem till Julia för lite förfest och sedan åkte vi vidare till en 18-årsfest i Kungsör. Åkte hem ganska tidigt och somnade hemma hos Vera.
 
Söndag: Jag och Vera gick upp vid halv 12. Sedan gick jag till Vasahallen och kollade på en DJ match och efter det var jag bara
hemma resten av dagen. Jag fick sova i Jespers rum inatt då vi precis har målat om mina väggar och idag ska vi ställa in sängen.
Visar bilder på hur allt ser ut senare när det är klart! KRAMAR. ↓ Bilder från de senaste dagarna ↓



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback