Fullspäckat

Tillfällen att pricka av den närmaste tiden (längtar):
♦ 20 mars - Min 17 årsdag, räknat ner dagarna hur länge som helst nu.
♦ 22 mars - Min storebror fyller 19 år och en vän till mig har 18 årsfest.
♦ 29-30 mars - Vi har avslutning med laget, kommer att bli såå roligt!!
♦ 3-10 april - Jag åker till Tyskland en vecka för att bo hos en utbytesstudent, Rahel.
♦ 14-21 april - Jag och Julia åker en vecka till Cypern, alltså på påsklovet.
♦ 28-5 april/maj - Rahel kommer hit i en vecka.
 
Man kan ju helt klart säga att jag har en fullspäckat månad, och jag ser faktiskt fram emot det mesta ganska mycket.
Nästan lite skönt att jag har något att göra hela tiden = jag övertänker inte lika mycket. KRAMAR



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback