Grattis thim!

Börjar med att säga GRATTIS till min morbror Thim som fyller år idag, mars månad är verkligen en tid för oss i släkten haha!
Ska åka och fira honom och Viktor (kusin) imorgon, längtar efter kakorna hehe. Det kakmonstret som jag är, bättre än allt annat!

Har iallafall lunch nu och väntar på att sista lektionen ska börja - 13.40. Åh så segt att behöva vänta! Efter skolan följer jag med
Virre hem och sedan åker vi upp till gymmet. Känner mig väldigt trött idag så vi får väl se hur det går. När jag kommer hem
måste jag plugga matte och svenska hela kvällen.. Jaja sånt är livet, snart helg! KRAM


Jenny

Fina bilder på dig :) Hoppas du får en fin helg!

2014-03-13 / 23:05:44
BLOGG: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback