Saknad

 
Ni vet när man kollar tillbaka på bilder och saknar de gamla tiderna? Exakt så har jag det nu. Ser ni alla dessa bilder ovanför? Det är jag och världens bästa Erik. Erik som jag har haft vid min sida varje dag sedan jag var 4 till 16 år. Det är ganska sjukt faktiskt, plus att vi var ihop från dagis till 3an, det är bra jobbat haha! Har såå många minnen tillsammans, och nu går vi två olika linjer på gymnasiet. Vi har inte alls samma kontakt längre men kan fortfarande prata om allt med honom, och det är jag sååå glad för!
 
 
Det jag vill komma med det här är att ni måste ta vara på de underbara vänner ni har, UPPSKATTA DEM, för en dag kanske det inte är likadant som det har varit tidigare. Det här inlägget handlar såklart inte bara om Erik även fast han alltid har varit en av mina bästa killkompisar haha, utan jag menar rent allmänt. Det finns många som jag saknar min kontakt med, och detta är någon jag ångrar lite i efterhand, nu när man träffar sina "gamla" kompisar och det blir ett sånt där stelt samtalsämne ni vet? Det är det värsta jag vet. Så undvik sånt, håll kvar era vänner så gott det går, det är värt det, jag lovar er.


HJJONSSON

Bra skrivet!

Ps. Jag vill bara berätta om att jag har ny tävling i bloggen där du kan vinna bikini från todiefor. Kom igen och va med och tävla! Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande men ha en riktig mysig fredagkväll du! Puss!

2014-03-07 / 21:11:59
BLOGG: http://www.hjjonsson.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback