24 dagar till skolavslutningen

Det är 24 dagar kvar till skolavslutning. 24 dagar kvar till sommarlov. 24 dagar kvar tills jag inte behöver vara i skolan på cirka 10 veckor.
 
Åååh, jag längtar så mycket. ↓ Från förra årets skolavslutning ↓
   
Det här sommarlovet ska jag jobba otroligt mycket, och därför njuta sååå mycket av mina lediga dagar. Jag ska sola, bada, äta glass och träna. Jag ska vara spontan, nattbada och festa. Jag ska ta en trip med mina bästa vänner och hitta på något roligt, jag ska åka till skara sommarland och jag ska shoppa. Jag ska sova under bar himmel, grilla och tälta. Åh jag ska göra så himla mycket roligt, ja det ska jag. Men som sagt, det blir mycket jobb och mycket sparande. För nästa år ska jag resa och åka på festivaler. Så det är det värt, eller hur?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback