#7 innan jag dör

Här tar jag två olika önskningar i "punkt 19" eftersom att jag tycker att de passar ihop, eller att jag velar mellan dem.
 
- Arbeta som en volontär utomlands. Det jag önskar är att arbeta i ett område som finns i till exempel Tanzania där jag är medveten om att det finns många fattiga barn/djur som behöver hjälp. Ser upp så mycket till volontärer, vilket föredöme. Skulle vara en sjuk upplevelse och såå roligt att hjälpa andra, att vara med och göra deras liv bättre. Åh. 
 
 
- Arbeta som fritidsledare utomlands under en sommar. Det här har jag berättat lite om tidigare. Det är något jag alltid drömt om. Tänk sol bad, barn, håll i gång, god mat och glädje varje dag!! Jag skulle vilja hålla i fritidsaktiviteterna: volleyboll, vattengympa, fotboll osv, och sedan underhålla barnen. Så mycket människor och så mycket glädje. SÅ KUL!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback