#8 innan jag dör

#20 Kunna simma som en normal människa. Ja, ni läste rätt. Jag kan inte simma som man ska haha, jag har aldrig lärt mig det. Jag vet inte hur man tar ett korrekt simtag med mitt högra ben, jag sprattlar bara med det hej vilt hahaha! Detta betyder att jag nästan bara simmar med armarna = sjukt jobbigt och tungt = det går väldigt sakta. Hur svårt kan det va? Måste ju kunna lära mig efter 17 år hallå?!

#21 Bergsklättra. Hur roligt låter det inte? Älskar att klättra på klätterväggar, klätterställningar, klätternät och allt annat som har med klättring att göra. Det är roligt att hänga och dingla, jag älskar höjder och den där adrenalinkicken som man får. Åh vilken upplevelse.

#22 Åka vattenskoter. På den här säger jag bara CHECK!!! Det är gjort, för lite mindre än en månad sen, på Cypern. Jag & Julia åkte jetski näst sista dagen och fy fan vad roligt det var! :D Helt klart värt pengarna och avbockningen på min "innan jag dör" lista. Wihooo
  
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback