Ayia ayia ayia fucking napa

 
Här var man glad, vilket jag är idag också. Kollar på bilder från Cypern, lyssnar på en podcast & väntar på lunchtime. Då är man glad.
 
Jag vet, jag vet, jag vet. Jag ÄR dålig på att blogga. Men jag SKA bli bättre!! Promise. Träning, vänner och plugg tar verkligen upp mina dagar, men ska försöka finna lite tid åt detta också! Planerade iallafall helgen lite igår, vilket betyder att jag och vera äntligen ska firas hahah! (Jag fyller den 20 mars och Vera några veckor efter, så vi har verkligen tagit oss våran tid till att vänta in ett tillfälle haha!) Men det ska bli jätteroligt och det var länge sen jag träffade alla tjejerna, så det blir super! KRAM PÅ ER



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback