Clap along

MIN LYCKA JUST NU↓. Vi fick precis reda på svenska nationella + slutbetyg och där nådde jag betyget A. SÅ SKÖNT när slitet visar resultat :D
 
Den här dagen är väldigt bra. Jag har fått reda på bra betyg i skolan, jag är glad, jag har fått en present av Erica (eller hennes pojkvän haha, så söt!) och det är varmt ute. Just nu sitter jag på svenska lektionen och skriver lite analyser från dikter. Efter skolan trampar jag upp till gymmet och ikväll ska jag bara ta det lugnt och sedan plugga. Har dessutom blivit beroende av serien Ghost Whisperer - igen! Tröttnar aldrig på det. Bästa. KRAM


Stella Almgren

Hej! Kan inte du tipsa om lite skolavslutningsklänningar? Är i behov! Älskar dig blogg <3 kramar

Svar: Hej! Absolut, jag fixar det så fort jag kan! :-) kram på dig
ida gravé

2014-05-20 / 13:52:26

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback