Cypern - mobilbilder

Utelivet i Ayia Napa. Jävlar vad kul jag hade! Förutom att det kanske inte var bästa tillfället att festa i med feber hehe. 
  '
   
 
 
Första dagen. Här var vi läskigt bleka, så jag valde att göra oss svartvita hahaha!
 
 
Poolhäng. Nej, dom har dagarna när det var sol gick det inte att klaga. För underbart.
 
 
En kväll nere på stranden. Har jag sagt att hoppbilder alltid är en garanti när jag är med Julia? Haha.
 
 
Mer bättre och finare bilder från min och Ninells systemkamera kommer ni att få se senare! Har 500 bilder på bara min kamera
så det blir en del haha! Så kul med minnen som man kan titta tilllbaka på. Kommer aldrig att glömma bort den här resan. KRAM
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback