Firande

 
 
 - Tre härliga bilder från igår. Hade en toppenkväll med några sköna tjejer. Vi var hemma hos Vera, åt den goda maten, spelade spel, pratade massor och tittade på film. Jag och Vera fick också våra presenter. Vera fick ett presentkort på lillaspa och min present kan jag visa er lite senare! Jag kom hem runt 1 någongång men har däremot inte sovit en enda timme den här natten..
 
Jaja, vädret är helt underbart så har legat ute i solen ända sedan halv 10 imorse. Nu ska jag gå in och äta lite mat, tacooo :D Den här helgen har jag verkligen njutit, har varit en lyckad helg. Kramis


Sandra Palmgren

Älskar din jättefina blogg! Fortsätt som du gör, stor inspirationskälla för mig och säkert för många andra. <3

Svar: Åh tack så jättejättemycket! vad glad jag blir! kram på dig <3
ida gravé

2014-05-18 / 21:08:51
BLOGG: http://tma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback