Flyga privatflygplan

En sakerna jag gjorde i Tyskland. Det fanns två familjedagar då skolan inte anordnade någonting, och nu ska  ska jag ska berätta om den första familjedagen. Det började med att jag följde med Rahel till en av hennes tjejkompisars kalas, vilket var det stelaste jag har varit med om. Jag fick sitta på kortsidan av bordet, helt själv, och yssna på dem när de asgarvade åt saker som jag inte fattade ett ord av. Hemskt hahaha!
 
Jaja, efter det åkte iallafall jag, Rahel och hennes föräldrar till en liten flygplats. Där fick jag flyga privatflygplan med hennes pappa över hela staden, och det var faktiskt riktigt häftigt! Inte många som har en sån ståendes i sin familj haha. Ett minne att komma ihåg.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback