Köp i Cypern

 Jag köpte faktiskt inte så mycket i Cypern, jag försöker bara att sparasparaspara så mycket jag kan hela tiden nu, iallafall när det gäller kläder. Men ändå går det ju inte att låta bli totalt. Det här köpte jag:
 
Min allra första tighta kjol. Skitsnygg tycker jag men vet inte riktigt om jag trivs i den än.. Kostade mig iallafall bara 50 kronor, kap!
 
 
Ett jättefint linne med en stark röd färg. Tycker om det! Kostade ungefär 120 kronor.
 
Två Babylips. Jag älskar dem! Dock tycker jag mest om mitt blåa som inte har någon färg. Kostade 39 kronor/styck.
 
Jag kunde inte låta bli... En ny bikini, igen! Den här tycker jag om jättemycket, så den fick följa med mig hem. Cirka 160 kronor.
 
En hudkräm som luktar supergott! Denna var egentligen en present till mamma haha, men ändå snor jag det stup i kvarten. 120 kronor.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback