Me and my broken heart

   
- För några dagar sedan. Vi var 5 kompisar hemma och viktor och hade tacokväll där. Vi spelade spel och hade det skitroligt men slutade nästan med att vi bråkade allihopa för det där spelet haha! Vinnerskallar kan man kalla oss. Men klaart vann mitt lag, katjing.
 
Förövrigt så älskar jag låten som jag skrivit som rubrik, sååå skön. Just nu sitter jag på historian och borde skriva ett arbete om judeföröljelserna, vilket egentligen är ganska intressant, men har dock vääääldigt dåligt motivation till att plugga. Jag har så mycket att ingenting blir gjort istället. Jaja, när jag kommer hem ska jag SOVA och ÄTA, och sedan är det innebandyträning ikväll. Kram på er.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback