Min älskling är tillbaka

För er som inte visste det så tappade jag bort familjens digitalkamera påvägen hem från Cypern. Jag har letat som en IDIOT här hemma i flera veckor och tillslut kommer pappa och säger: "Ja, du har tappat bort den och det är ditt ansvar, du måste köpa en ny och det kostar 5000kr". Alltså jag grät såååå mycket hahaha. Mina 5000 kronor som jag har sparat ihop på flera år typ, åh stackars mig.
 
Jaja, förra veckan ringde jag också till flygbolaget, OCH GISSA VAD?! Min älsklingskamera hade legat kvar på flyget och fanns nu på flygplatsen!!! Jag fick bara betala 220 kronor för att få hem den och är sååå lycklig haha! Här är några av bilderna som fanns kvar
på kameran (brydde mig egentligen inte om innehållet, men ändå):
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback