My old and my best

      
   
 Alltså SHIT vad jag saknar den här killen, världens bästa Johaaan. Min lilla barndomskompis som jag haft med mig sedan jag föddes.
 
För att sluta sörja över saknaden på mina gamla klasskompisar så kan jag berätta om min dag. Jag hade skola som vanligt och slutade runt 2. Sedan stack jag direkt till Bergmansguld (där jag för övrigt precis har fått sommarjobb). Jag ska vara där några dagar nu för att lära mig allt tills jag ska börja jobba. Var faktiskt ganska kul! Nu sitter jag hemma hos Viktor och vi har precis ätit världens godaste maaat. Ska kolla om det finns något roligt på tv ikväll annars vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Ha en bra kväll! KRAM



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback