Skolavslutnings klänning

Skolavslutningarna är nära och jag fick frågan av att visa några fina klänningar. Jag, som bara går ut första året på gymnasiet, kommer inte att köpa någon ny klänning. Jag måste spara på pengar och jag känner att jag lika gärna kan ta någon ny och fin topp till ett par vita shorts.
 
Men ändå kan jag inte låta bli att söka runt på klänningar. Här är några av mina favoriter från nelly.com (som alla är under 500-lappen!): Och som ni märker, JA, jag älskar enkla och ljusa klänningar. Så fint att matcha till assessoarer och lätt att använda till andra tillfällen!
 
 
 
1. Bland dom finaste. Jag älskar fallet på klänningen och paljetterna: HÄR,
2. Jag fastnade lite för den fina färgen. Och en häftig öppen rygg: HÄR,
 
   
3. Denna spetsklänning är otroligt fin. Jättehärlig rygg och en snygg v-ringning: HÄR,
4. Så enkel men har ändå en extra touch, kan man säga så?: HÄR,
5. Detta är nog min favorit. Kan inte ens förklara den, perfekt!: HÄR,



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback