Tillbaka till verkligheten

  
Min lilla gosejulia, bästavään.
 
Jaha, tillbaka till verkligheten. Sitter just nu på samhällslektionen och senare idag har engelska muntliga-nationella tillsammans med Frida.
På fredag har jag svenska nationella och matteprov, sedan tror jag att något mer prov ska klämmas in däremellan. Det är mycket nu, prov hela tiden. 
 
Full fart nu när tyskarna har åkt hem. Förberedelser för prov tar upp mina dagar och efter skolan följer jag med Viktor hem, sedan åker vi till gymmet.
När jag kommer hem ska jag leta lite efter familjens digitalkamera som jag visst har råkat tappat bort hehe, så typiskt mig.. Jaja, KRAM PÅ ER.


Juliaaaa

Hahahaha cp vad glad jag var där!! Ååh saknar de nå grymt ❤️ Kämpa på nu dom sista dagarna i skolan, fatta va fort tiden har gått 🙈 älskar diiiiig ❤️❤️

Svar: hahahah världens bästa är du <3 <3 åh jaag med, bästaste cypern!
ida gravé

2014-05-07 / 00:21:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback