Vardagsbilder

Nu på senaste tiden har det varit mycket outfits, tips, nyinköp osv (och allt har jag tagit med min systemkamera Nikon D3000). Nästan så att jag saknat mina vardagliga, dåliga bilder som jag tar med min iphone haha! Det blir knappt att jag tar några längre. Men de senaste veckorna:
 
 
Som sagt, sinnessjukt mycket plugg den här veckan och jag kommer att lägga mest fokus på det. Ikväll är det löpning med laget och för första gången längtar jag nästan lite, hoppas att det går bra med axeln bara! Iallafall, nu ska jag kolla på en film som vi ska diskutera om imorgon i skolan + plugga samhällsprov som jag inte fattar ett skit utav rent utsagt. Jaja, snart lov och ledigt!! KRAM PÅ ER.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback