FÖRLÅT!

Jag är ledsen för den jättedåliga uppdateringen men precis som mitt liv går i berg o dalar gör också bloggen det. Just nu prioriterar jag träning, plugg och sömn då jag känner mig sjukt sliten och i behov av vila. Annars rullar livet på precis som vanligt och här är lite uppdateringar:
 
 
♦ Jag har blivit kär i serien "Orange is the new black". 
 
♦ Låtarna "Endless" och "Wanna be your baby" från Zara Larssons nya almbum går på repeat i mina hörlurar.
 
♦ I helgen klippte jag av 5 centimeter (!!!!) av mitt hår. Nu är det dubbelt så mycket fräschare och mer liv i det, men jag måste säga att jag trivs som bäst i mitt långa hår. 
 
♦ Jag har redan påbörjat en julklappslista för i år och jag vill ha såå mycket. Jackor, boyfriend jeans, spaweekend, hudvårdsprodukter, nagelfix osv. Kan väl drömma lite iallafall haha. Dessutom ska jag snart få min efterlängtade Iphone 6 (även det i julklapp), för nu börjar min lilla Iphone 4 svika mig haha..
 
♦ Jag och Viktor har gjort en deal om att inte äta godis, chips eller läsk tills julafton. Dock finns det vissa undantag och fusk som är okej. Den som förlorar ska bjuda på restaurangen O'learys + bio samt äta surtströmming, vilket är det värsta jag vet haha!! USCH. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback