Frukost på sängen

 
Ger mig själv en applåd som är så duktig på att göra dealer. Snart ska jag få se Jakob käka en matsked kanel då jag vann en fotbollsdeal och igår fick jag frukost på sängen för att jag skickar samhällsantecknar till Viktor. Snart väntar lite massage också, hehe ♥
 
Sitter förövrigt vid köksbordet och försöker få lite plugg gjort innan jag ska åka över till pojkvännen för att sova där. På dagens schema stod seriepremiär och denna vann vi med 5-1!! Hur skönt som helst :-) Veckan framöver består till stor del av innebandy och mycket länsträningar, usch får så mycket prestationsångest över det, hoppas på att det går bra!! Hoppas ni har haft en bra helg, kram på er!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback