Skoluppgifter

Jag har sjukt mycket plugg just nu och stressen tar i princip över mitt liv, har inte riktigt lärt mig att hantera det än. Något jag måste komma igång med i skolan är iallafall spanska, samhälle, engelska, ledarskap och mattematik. Matten och spanskan är det som stressar mig mest just nu, men ska verkligen försöka lösa det!! 

Ska iallafall bli så himla skönt med helg imorgon även fast den är heelt fullbokad. Imorgon: Hem till Frida på kvällen samt plugga matte. Lördag: Vaknar hos viktor och på eftermiddag väntas innebandymatch. Söndag: Länsträning. Mot kvällen ska Jag och Viktor åka till Örebro för mat+bowling med Jesper + flickvän och Kusin + flickvän.

Förlåt för ett himla luddigt inlägg, men det är så min vardag ser ut just nu, lite rörig helt enkelt. Här är iallafall några bilder från ett grupparbete jag har i skolan. Det handlar om teknik, kroppsbalans och analys kring löpningar och förlyttnigar. Tycker det är lite intressant faktiskt! 
 
 
   
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback