5 stycken "känn dig fräschare"

- Ett matchande underklädes-set kan få dig att känna dig dubbelt så snygg. Jag gillar ljusa färger som de på bilderna och även rosa. Jag tror att du ger är större utstrålning och självsäkerhet även fast ingen ser dina underkläder om du känner dig bekväm i dem. 
 
 
- Ta ett långt, skönt och varmt bad då du tar din tid att raka benen. Smörj sedan in dig med din bästa hudlotion som luktar gooodis och gör dina ben silkeslena. Är inte detta det bästa att somna till samt en nybäddad säng?? Åh så skönt. 
 
- Jag personligen tycker att assesoarer gör otroligt stor skillnad. Det behöver inte vara så maffigt. En klocka, något armband eller ett par solgasögon lyfter en outfit till något mycket bättre. Jag känner mig mer fixad av att bara ha en klocka på mig, inte speciellt ansträngande va? 
 
- Detta behöver inte heller vara något komplicerat. Vit och rosa är färger som alltid funkar och är väldigt stilrent. Rött tycker jag också är ganska häftigt och är perfekt till en svart outfit! Min absoluta favorit är den rosa färgen i mitten med en "detaljnagel" och jag tror att jag kommer fixa mina naglar så nästa gång jag besöker Lilla spa. 
 
- Gör något extra med håret. Detta kan också göras enkelt men ändå till något speciellt. Flätor i alla olika slag: En helt vanlig, en inbakad, en i luggen, en fiskbensfläta eller en som flätas in i en tofs. Annars kan man göra en bulle, tvinna några slingor och såå mycket mer!! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback