Train hard

Nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och börja träna på riktigt igen. Jag hade sjukt bra disciplin under hela höst-vinter halvåret 2013, men när det blev vår och Tysklandsresa, Cypern med bästavän och 3 veckor av förkyldning väntade så spårade det ur lite där. Efter det fick jag inte tillbaka de rutiner jag tidigare haft och jag slarvade ganska mycket. 
 
Nu vet jag vad jag kan göra och min disciplin ska jag genast få tillbaka. Att gotta mig när jag känner för det men att tänka på mängd och om det är värt det. Min styrka ska jag också kämpa för, vilket jag har tappat totalt (muslkerna) haha. Så nu gäller det! Måndag, tisdag, torsdag + helgdag står innebandy på schemat och sedan ska jag klämma in två gymdagar här någonstans. Nu kör vi 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback