Träningslåtar

Bra träningslåtar gör motivationen så mycket starkare. För mig är det lättare att tänkta att jag ska göra olika många låtar eller "bara låten ut" tills jag är klar med mitt träningspass istället för att ge upp. Jag har lite olika låtar beroende på om jag kör styrka eller kondition. Ett tips när det gäller konditionsträning är att ha en låt så att du tar stegen i samma takt som låten har! Här har ni iallafall några av mina favoriter: 
 
 Chuck Norris (Radio Edit) - Kongsted 
Quitate el top (Radio Edit) - Tapo & Raya 
How I feel (SCNDL Radio Mix) - Flo Rida 
Bounce Generation (Radio Edit) - TJR, Vinai 
Salsa Tequila - Anders Nilsen 
I'm an albatraoz - Aronchupa 
Leaving you (Radio Edit) - Auiden, Michael S.
I like the way (Orginal Radio Edit) - Eddy Wata
Wicked wonderland - Martin Tungevaag
 
Förövrigt har ni min blandade, älskade lista HÄR som jag lyssnar på varje dag. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback